Jäsenmaksut ja sähköpostiosoitteet

2.3.2021

Jäsenmaksu laskutuksesta ja sähköpostiosoitteista

PorkkA on siirtynyt sähköiseen laskutukseen, lisäksi jäsensivut on suljettu seuran ulkopuolisilta. Tarvitsemme sähköpostiosoitteesi, jotta voimme luoda käyttäjätunnuksen ja toimittaa sinulle jäsenmaksusta laskun.

Suuri osa jäsenistä on toimittanut sähköpostiosoitteensa, mutta petrattavaa olisi siis vielä. Jos ko. asia on unohtunut toimitathan sähköpostiosoitteen mahdollisimman pian: jasenrekisteri@porkkalanampujat.fi

Kerro viestissä etunimi ja sukunimi mikäli se ei näy sähköpostiosoitteessasi. Jäsenmaksujen laskutus tapahtuu heti maaliskuun alussa.

Samalla on hyvä tarkistaa, että käyttämäsi sähköpostiohjelma ei spämmää vuoden 2021 jäsenmaksu laskua. Mikäli tarpeen, laita tästä tiedot laskun lähetysosoitteesta sähköpostiohjelman turvallisten lähettäjien luetteloon:

Porkkalan Ampujat ry <noreply@yhdistysavain.fi>

Näin varmistat laskun perilletulon ajoissa.

Terveisin

Rahasto & Rekisteri