Kevätkokouskutsu 2024, 29.04.2024 klo 18:00 - 20:00, Jokirinteen oppimiskeskus, K:nummi

14.4.2024

KEVÄTKOKOUSKUTSU 2024

Tervetuloa Porkkalan Ampujat ry:n kevätkokoukseen

Kokousaika: 29.4.2023 klo 18:00 - 20:00

Kokouspaikka: Jokirinteen oppimiskeskus, ruokala
Osoite: Jokirinteen oppimiskeskus, Jokiniityntie 5, 02400 KIRKKONUMMI

Kokous on läsnäolokokous.

Google Maps: https://maps.app.goo.gl/d5Zah4uRHCFQCw1w8

Vuoden 2023 toiminnantarkastuksen valmistuttua tilinpäätös ja toiminnantarkastuskertomus päivitetään jäsensivuille.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräisten asioiden lisäksi alla olevan esityslistan kohdan 7 mukaiset asiat.

Esityslista

1. Avataan kokous
  2. Valitaan kokoukselle
    1. puheenjohtaja
    2. sihteeri
    3. kaksi pöytäkirjantarkastajaa
    4. ääntenlaskijat
  3. Todetaan läsnäolevat äänioikeutetut jäsenet
  4. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  5. Esitetään vuosikertomus, tilinpäätös ja toiminnantarkastajan antama toiminnantarkastuskertomus vuodelta 2023
  6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille
  7. Vastaus Marko Reinikaisen johtokunnalle esittämään kysymykseen automaattisten kilpailutukien maksatuksen lopettamisesta ja toiminnan kehittämisehdotukseen. Kirje luettavissa tämän viestin lopussa olevan linkin kautta ja jäsensivuilta.
  8. Päätetään kokous

Ajan salliessa vapaata keskustelua Upinniemen ammunnan valvonnasta ja muista ajankohtaisista aiheista.

Tervetuloa,
    Kimmo Korpijaakko