IDPA Union Battle '24 Fin Nats '24

19.3.2024

Järjestyksessään neljäs IDPA UnionBattle '24 on myös IDPA SM '24 ja Glock Cup '24 osakilpailu järjestetään tänä vuonna Hyvinkäällä

IDPA Union Battle '24 Fin Nats '24 Kilpailukutsu

Porkkalan Ampujat ry järjestää IDPA Union Battle '24 Tier 3 kilpailun 14 – 15.7.2024 Hyvinkäällä HyMAS'n ampumaradalla. Kilpailu on myös kansallisen Glock Cup 2024'n osakilpailu.

Kilpailupäivät ovat sunnuntai 14.7 ja maanantai 15.7. Toimitsijakilpailu ammutaan soveltuvasti maanantaina 15.7.

Ilmoittautuminen ja asetarkastus jokaisena päivänä klo 08:00 ja ammunta alkaa 09:00

Aseluokat CDP SSP ESP REV BUG CCP CO

Stageja 12

Minimi laukausmäärä 154

Kisamaksu 89,00€ sisältää lounaan tulee maksaa Porkkalan Ampujat ry’n tilille OP FI46 5554 0920 1374 36

Viitekenttään tiedoksi kilpailijan nimi ja IDPA ID numero.

Ilmoittautuminen alkaa 20.3.2024 ja päättyy 30.6.2024 klo 18:00

Ilmoittautuminen Practiscoreen tästä linkistä: https://practiscore.com/union-battle-24-fin-nats-24/register

Ilmoittauduttuaan ja kilpailumaksun maksettuaan ampuja pääsee vallitsemaan squadin.

Kisamaksun suorittaneille lähetetään Practiscoresta linkki squaditusta varten.

Kilpailuun osallistumisen edellytyksenä on voimassaolevat IDPA.COM jäsenyys ja classifier kilpailijan ilmoittamassa aseluokassa. Lisäksi vaaditaan ase ja varustetarkastuksen läpäisy sekä oikein täytetyt luokka ja kategoria tiedot. Kukin kilpailija vastaa itse omasta vakuutusturvastaan. Seuralla voimassa SAL/Pohjola tuplaturva vakuutus.

Maksettua kisamaksua ei palauteta. Poikkeuksena lääkärintodistus sairaudesta tai vammasta, joka estää kilpailuun osallistumisen.

Lisätietoja sähköpostilla idpa@porkkalanampujat.fi

Tervetuloa Hyvinkään kesään!